کارتن سازی افرا پک

شرکت کارخانه کارتن سازی کرج کمالشهر

کارتن‌های صادراتی چه ویژگی هایی دارند؟

کارتن‌های صادراتی چه ویژگی هایی دارند؟
۴.۷/۵ - (۴ امتیاز)

کارتن یکی از محبوب‌ترین انواع بسته بندی می‌باشد که در اغلب صنایع به عنوان بسته بندی ایمن از آن بهره می‌گیرند.

کارتن‌های صادراتی از انواع کارتن‌های بسته بندی هستند که به شکل کاملا اختصاصی برای پک کردن کالاها و محصولات صادراتی تولید شده اند.

کارتن‌های صادراتی بسته به شرایط ویژه حمل و نقل، دارای طراحی متفاوت‌تری نسبت به سایر کارتن‌ها می‌باشند.

در تولید کارتن‌های صادراتی با توجه به اهمیت استفاده از این نوع کارتن، باید به یک سری نکات توجه شود که در ادامه مطالب به آنها خواهیم پرداخت.

شرکت کارتن سازی افراپک در این بخش از وب سایت خود به بیان اهمیت کارتن‌های صادراتی و چالش‌های موجود در آن می‌پردازد؛ اگر قصد ارسال محصول خود به کشورهای دیگر را دارید، می‌توانید با خواندن این مطالب کارتن مناسب خود را انتخاب نمایید.

 

کارتن‌های صادراتی چه اهمیتی دارند؟

کارتن‌های صادراتی

همه ما می‌دانیم که تجارت یکی از مشاغل پر چالش و پر دردسر است که تاجران در هنگام تجارت با انواع آن رو برو می‌شوند. برای داشتن یک ارتباط تجاری موفق، باید به تمامی نکات و قوانینی که در تجارت وجود دارد دقت شود. بسیارند تاجرانی که از تجربه‌های ناموفق خود در تجارت صحبت کرده‌اند.

داشتن بسته بندی مناسب برای محصولاتی که به کشورهای دیگر ارسال می‌شوند، بسیار مهم و تضمین کننده درصد بالایی از موفقیت در تجارت می‌باشد.

توجه به ظاهر و بسته بندی محصول از جمله مواردی است که در صورت رعایت شدن می‌تواند نتیجه قابل قبولی را به همراه داشته باشد.

 

همانطور که مقالات پیشین گفته شد، بسته بندی مناسب نخست سبب حفاظت از محصول بسته بندی شده و سپس موجب خاص نشان دادن محصول در نظر مشتریان می‌شود که در هنگام صادرات محصول حتما باید به این نکات توجه شود.

بطور معمول تمامی تولیدکنندگان برای خاص جلوه دادن محصول خود، از بسته بندی شیک‌تری استفاده می‌نمایند و حتی گاهی برای بسته بندی کالاهای خود هزینه‌های بالایی را نیز متقبل می‌شوند؛ در واقع اهمیت این موضوع به میزانی است که صاحبان کالا می‌توانند با رعایت آن فروش خود را در کشورهای دیگر نیز افزایش دهند.

 

کارتن‌ لمینتی یکی از انواع کارتن‌های مقوایی می‌باشد که برای بسته بندی محصولات خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد و  بدلیل داشتن قیمت بالا، افراد کمتری به سراغ این نوع بسته بندی می‌روند.

 

این موضوع در کارتن‌های صادراتی نیز برقرار است؛ طبیعی است که مشتریان در کشورهای دیگر طالب محصولاتی هستند که در صحت کامل و در نهایت زیبایی بسته بندی شده باشند.

برای مثال شما فرض کنید محصول صادراتی که در زمان حمل و نقل دچار شکستگی، پارگی و یا تحت فشار رطوبت و آب قرار گیرد، نه تنها فروشی نخواهد داشت بلکه خسارت و هزینه‌های بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت. پس در هنگام خرید انواع کارتن بسته بندی محصولات صادراتی، باید به دو نکته توجه داشته باشید:

 

کیفیت کارتن بسته بندی

در صادرات، بسته بندی محصولات باید از آسیب دیدن محصول جلوگیری نماید تا محصول صادر شده پس از طی کردن مسافت‌های طولانی، صحیح و سالم بدست مشتریان برسد.

 

جذابیت ظاهری کارتن بسته بندی

در هنگام تهیه بسته بندی محصولات صادراتی، به این نکته توجه داشته باشید که داشتن ظاهر زیبا و جذاب محصولات، می‌تواند تا حد قابل توجهی فریبنده مشتریان در کشورهای دیگر باشد.

درتجارت محصولاتی سود آور هستند که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب، ظاهری شیک و زیبا داشته باشند.

 

تمامی محصولات صادراتی نیاز به یک سری بسته بندی سفارشی و متناسب با مسیر دارند و نمی‌توان آنها را دسته بندی نمود و گفت کدام محصولات به کارتن‌های صادراتی نیاز دارند و کدام خیر! هر چیزی که یک کالای صادراتی محسوب شود و به خارج از کشور ارسال گردد، نیازمند کارتنی در خور و متناسب است.

 

 

کارتن‌های صادراتی چه ویژگی هایی دارند؟

یک کارتن صادراتی باید از ویژگی‌هایی برخوردار باشد که برای صادرات به کشور‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

در این قسمت ویژگی‌های کارتن‌های صادراتی را برای شما بیان خواهیم کرد:

 

متناسب با محصول تولید شود.

کارتن میوه صادراتی

برای هر نوع محصولی کارتنی مناسب آن وجود دارد که حمل و نقل و نگهداری از محصول را آسان تر می‌نماید.

برای مثال برای صادرات میوه و صیفی‌جات استفاده از جعبه کارتن تلسکوپی گزینه مناسبی می‌باشد. با استفاده از این نوع کارتن، می‌توان به راحتی انواع میوه را بسته بندی و در کانتینرها بارگیری نمود.

اگر قصد ارسال محصولات زینتی به کشورهای دیگر دارید، بهترین گزینه استفاده از کارتن‌های هارد باکس می‌باشد که سبب جذابیت و خاص نمودن دو چندان محصول می‌شود.

 

از خدمات چاپ استفاده نمایید.

چاپ کارتن‌های صادراتی

استفاده از چاپ بر روی کارتن‌های بسته بندی، محصولات شما را شیک‌ ‎تر می‌نماید و درصد بالایی از موفقیت در تجارت را تضمین می‌کند.

پس توصیه ما به شما این است که تا حد امکان از انواع چاپ بر روی کارتن‌های صادراتی استفاده نمایید.

 

بهترین مدل‌های کارتن را انتخاب نمایید.

انواع کارتن

 

کارتن‌های مقوایی انواع گوناگونی دارند که با توجه به کیفیت و ظاهر آن می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نموده و با استفاده از چاپ، طرح‌های متنوعی را بر روی آن ایجاد نمایید.

برای مثال می‌توانید برای نشان دادن بخشی از محصول به مشتری از بسته بندی پنجره‌ای یا طلق دار استفاده نمایید.

با توجه به ظاهری که کارتن‌های لمینتی دارند، استفاده از این نوع کارتن نیز مناسب محصولات صادراتی می‌باشد.

 

به این نکته توجه داشته باشید که:

کارتن‌های صادراتی می‌بایست از یک طراحی خاص و مدرن، مخصوص برند شما تولید شود تا در کنار فروش، سبب شناخته شدن برند شما در کشورهای دیگر شوند.

سعی کنید در طراحی کارتن‌های صادراتی ایده پردازی های خلاقانه  داشته باشید تا محصول تولیدی خود را با ظاهری فوق العاده زیبا در بازار سایر کشورها عرضه نمایید.

 

ما در این مقاله تمامی نکات مربوط به کارتن‌های صادراتی، اهمیت، ویژگی و هر آنچه که شما به آن نیاز خواهید داشت را مورد بررسی قرار دادیم.

اگر محصول و یا کالایی دارید که می‌خواهید به کشورهای دیگر ارسال نمایید؛ می‌توانید از تجربیات کارشناسان ما در واحد طراحی و تولید استفاده نمایید.

برای برقراری ارتباط و دریافت مشاوره با کارشناسان می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

برچسب‌ها:

مطالب مشابه

جعبه هارد باکس چیست؟

جعبه هارد باکس چیست؟ انواع و مزایای جعبه هارد باکس

تمامی افرادی که به نوعی با بسته بندی محصولات سر و کار دارند به خوبی با جعبه هارد باکس و انواع آن آشناییت دارند. جعبه هارد باکس که با نام…

  • ۵ آبان ۱۴۰۲
  • 132
خواندن
دستگاه لمینت کارتن| انواع|ویژگی و تفاوت ان با کارتن معمولی

آشنایی با دستگاه لمینت کارتن و انواع آن

در صنعت کارتن سازی برای تولید انواع کارتن بسته بندی از ماشین آلات و تجهیزات متفاوتی استفاده می‌شود. دستگاه لمینت کارتن یکی از جمله ماشین آلات مورد نیاز در صنعت…

  • ۶ بهمن ۱۴۰۲
  • 71
خواندن
جعبه مقوایی چیست؟

جعبه مقوایی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

جعبه مقوایی ساخته شده از مقوا مخصوص کارتن هستند که با سایر مقواهای موجود در لوازم التحریر و فروشگاه‌های تفاوت دارد. جعبه مقوایی جایگزینی برای بسته بندی‌های سنگین است که…

  • ۱ دی ۱۴۰۲
  • 57
خواندن
دستگاه تسمه کش کارتن و انواع آن

آشنایی با دستگاه تسمه کش کارتن و انواع آن

در فرآیند تولید کارتن، از دستگاه‌ها و ماشین آلات بسیاری استفاده می‌شود که هرکدام تکمیل کننده مراحل تولید هستند. یکی از انواع ماشین آلات مهم و کاربردی در صنعت کارتن…

  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
  • 64
خواندن