کارتن سازی افرا پک

شرکت کارخانه کارتن سازی کرج کمالشهر

هر آنچه باید از کارتن کفش بدانید!

تولید کارتن کفش در کارتن سازی کرج
۵/۵ - (۱ امتیاز)

پیشرفت صنعت کارتن و بسته بندی  باعث تولید بسته بندی‌های متنوع برای محصولات گوناگون شده است. کارتن کفش یکی از انواع کارتن‌های بسته بندی است که با توجه به نوع محصولی که در آن قرار می‌گیرد، دسته بندی شده است.

در این بخش از وب سایت کارتن سازی کرج به بررسی کارتن کفش، انواع و جزئیات مربوط به آن خواهیم پرداخت.

 

کارتن کفش|بسته بندی انواع کفش

استفاده از کارتن کفش

 

پا قلب دوم انسان است که محافظت از آن بسیار اهمیت دارد و برای حفظ آن کفش‌های متنوعی تولید می‌شود که هر کدام بسته بندی متفاوتی دارند.

کارتن‌های کفش نیز مانند بسیاری دیگر از جعبه‌های کارتنی، دارای انواع مختلفی هستند که توسط شرکت‌های کارتن سازی به تولید می‌رسند.

برخی از این کارتن‌های کفش، دارای ظاهری شیک و مقاوم هستند که علاوه بر زیبایی محصول، از محصول در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌نماید و در مقابل برخی کارتن‌هایی وجود دارند که ساده هستند که ظاهر چندان مناسبی نداشته و در برابر کوچک‌ترین آسیب نیز از بین می‌روند.

تولید کارتن کفش و جعبه کفش از ضروری‌ترین نیازهای جوامع امروزی است چرا که تولید و عرضه این کالا در انواع مختلف از جمله کفش های زنانه، مردانه، بچه گانه، کفش‌های اسپرت، رسمی، مجلسی، صندل و … رو به افزایش است.

تمامی این موارد تولیدکنندگان کفش را به استفاده از بسته بندی مناسب و در خورد محصول خود که از آن در برابر عوامل مخرب نیز محافظت نماید، ترغیب نموده است. همچنین این موضوع تولیدکنندگان بسته بندی را نیز به تولید و طراحی کارتن کفش متمرکز ساخته است.

 

انواع جعبه یا کارتن کفش

برای بسته بندی کفش می‌بایست انواع کارتن کفش را مورد بررسی قرار داد تا از میان آن‌ها بهترین انتخاب صورت گیرد.

توجه داشته باشید که انتخاب کارتن بسته بندی مناسب بر ارزش تجاری محصول شما خواهد افزود و همچنین از محصول تولیدی شما محافظت خواهد کرد. در این بخش با انواع کارتن کفش آشنا خواهید شد.

کارتن کفش مقوایی

کارتن کفش مقوایی

از جمله موادی که بسیار در تولید کارتن کفش مورد استفاده قرار می‌گیرد، کارتن مقوایی است که در مقالات پیشین با آن آشنا شده اید.

این کارتن در درجات مختلف کیفییت وضخامت تولید می‌شود که برای تولید انواعی از کارتن مانند کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی و… استفاده می‌شود.

بطور معمول بسته بندی کفش‌های اسپرت از این دسته کارتن‌ها هستند که بدون نیاز به تجهیزات خاصی در کارگاه‌های کارتن سازی به تولید می‌رسند.

 

کارتن کفش کشویی

کارتن کفش کشویی

 

کارتن کفش کشویی از جمله کارتن‌های شیک و مدرن کفش به حساب می‌آید که ظاهر خاصی را به محصول القا می‌نماید.

این نوع کارتن تمام سطوح کفش را پوشانده و براحتی از آن محافظت می‌نماید.

برای بسته بندی کفش‌های رسمی و مجلسی از بسته بندی جعبه کفش کشویی که دارای ضخامت و کیفیت بالا هستند، استفاده می‌شود.

استفاده از کارتن کشویی کفش برای بسته بندی کفش‌های مجلسی بسیار اهمیت دارد. زیرا در صورتی که کفش دارای تزئیناتی باشد می تواند از خرابی آن‌ها جلوگیری کند

 

کارتن کفش لوکس

 

کارتن کفش لوکس

زمانیکه محصولی در بسته بندی شیک و زیبایی قرار گیرد، بر ارزش کیفی و کمی آن افزوده می‌شود و به نوعی باعث افزایش فروش آن خواهد شد.

کارتن کفش لوکس از جمله همین کارتن‌ها است که از طراحی خاصی برخوردار است. از این نوع کارتن کفش برای بسته بندی کفش‌های خاص و گران‌قیمت استفاده می‌شود.

قیمت کارتن لوکس نسبت به دیگر انواع کارتن‌های بسته بندی بالاتر است زیرا در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می‌شود. همین امر سبب کاهش مصرف این نوع کارتن شده است.

 

برای بسته بندی کفش می‌توان از متریال‌های دیگری مانند طلق نیز استفاده نمود که این نوع از جعبه‌های کفش نیز در نوع خود پرکاربرد هستند و بدلیل آنکه درون بسته بندی بطور کامل در معرض دید قرار دارد، مورد استفاده قرار می‌گیرد که البته کاربرد آن در مقایسه با انواع کارتن کفش که در بالا عنوان شد، کمتر است.

 

مزایای استفاده از کارتن کفش

بسته بندی کارتن کفش

 

محافظت از محصول در برابر اسیب

کارتن کفش از ورق‌هایی تولید می‌شود که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل از محصول در برابر آسیب‌های همچون رطوبت حفاظت می‌نماید.

بعضی از کفش‌ها از ارزش قیمتی بالایی برخوردار هستند که برای جلوگیری از آسیب باید حتما از بسته بندی مناسب برای آن‌ها استفاده کرد.

 

نگهداری از محصول در حمل و نقل

از عمده‌ترین مواردی که محصولات دچار آسیب می‌شوند، در هنگام حمل و نقل و جابحایی آن‌ها است.

کفش نیز از موارد مستثنا نمی‌باشد و استفاده از کارتن کفش برای جابجایی و ارسال آن تا حد قابل توجهی از محصول محافظت می‌نماید.

 

زیبا سازی محصول

داشتن ظاهر زیبا محصولات باعث جلب توجه مشتری به خرید آن می‌شود. تجربه نشان داده است که محصولاتی که در کنار کیفیت از ظاهر زیبایی نیز برخوردار هستند، در بازار رقابت پیروز بود‌‌ه‌اند.

 

بازاریابی و افزایش فروش

با طراحی خاص و استفاده از ایده‌های جذاب بر روی کارتن کفش می‌توانید بر برندسازی و بازازیابی محصول خود کمک نمایید که نتیجه آن افزایش فروش و سود آوری خواهد بود.

 

انواع کارتن کفش بر اساس سایز

در کارتن سازی، کارتن‌های کفش در اندازه و سایزهای متنوعی تولید می‌شود که تولیدکنندگان می‌توانند متناسب با محصول خود، کارتن کفش را در اندازه‌های متنوع سفارش دهند.

متداول‌ترین انواع کارتن کفش که در ابعاد مختلف به تولید می‌رسد شامل موارد زیر است:

  • جعبه کفش زنانه: ۱۳ L* 7.5 W* 4 D
  • جعبه کفش مردانه: ۱۳.۲۵ L* 10 W* 5 D
  • جعبه کفش کودکانه: ۵.۸ L * 6 W * 3 D

 

چاپ کارتن کفش

کارتن کفش را می‌توان به صورت سفید و بدون چاپ سفارش داد اما چاپ با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در معرفی واحد تولیدی شما دارد. جعبه کفش سفید و بدون چاپ تصور ذهنی خاصی در مخاطب ایجاد نمی‌کند و شما را به عنوان یک واحد تولیدی منزوی نشان می‌دهد.

بهتر است در صورتیکه جعبه سفید و بدون چاپ را خریداری می‌کنید با استفاده از دستگاه‌های چاپ موجود در واحدهای تولیدی خود، آن‌ها را منقش به نام برند مربوطه کنید.

 

قیمت کارتن کفش

قیمت گذاری بر روی کارتن کفش معلول عوامل بسیاری است که بسته به جزئیات هر سفارش متفاوت است که شامل:

  • ابعاد کارتن
  • نوع کارتن کفش
  • طراحی
  • جنس کارتن مقوایی
  • چاپ روی کارتن

شما می‌توانید با مراجعه به مقاله (نحوه محاسبه قیمت کارتن بسته بندی) از قیمت حدودی سفارش خود اطلاع یابید و یا می‌توانید با کارشناسان کارتن سازی افراپک تماس حاصل نموده و در رابطه با سفارش خود سوال نمایید.

شرکت کارتن سازی کرج کمالشهر با در اختیار داشتن تجهیزات بروز، مواد اولیه باکیفیت و نیروی انسانی متخصص و با تجربه، قادر به تولید انواع کارتن ۳ لایه، کارتن ۵ لایه ، کارتن ۷ لایه، کارتن دایکاتی و سایر محصولات بسته بندی است.

شما عزیزان برای برقراری ارتباط با کارشناسان و مشاوران کارتن سازی افراپک می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

کارشناسان ما درکوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

برچسب‌ها:

مطالب مشابه

کارتن ضد آب چیست؟

هر آنچه باید از کارتن ضد آب بدانید!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش بازار خرید و فروش تولیدکنندگان بسیاری از محصولات خود را به شهر یا کشورهای دیگر ارسال می‌نمایند که لازمه این امر، داشتن بسته بندی…

  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
  • 24
خواندن
دستگاه های صنعت کارتن سازی

انواع دستگاه مورد نیاز در صنعت کارتن سازی

کارتن یکی از پرکاربردترین و مطمئن‌ترین نوع بسته بندی در صنایع گوناگون شناخته شده است. امروزه شرکت‌های بسیاری در حوزه صنعت کارتن و بسته بندی در حال فعالیت می‌باشند. برای…

  • ۶ شهریور ۱۴۰۲
  • 166
خواندن
ورق کارتن

ورق کارتن چیست و انواع آن کدامند؟

در این بخش از وبلاگ کارتن سازی افراپک به دو پرسش زیر پاسخ خواهیم داد: ورق کارتن چیست؟ انواع ورق کارتن کدامند؟   ورق کارتن چیست و انواع آن کدامند؟…

  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲
  • 179
خواندن
ورق سینگل فیس (Single Face) چیست؟

ورق سینگل فیس (Single Face) چیست؟

در صنعت کارتن و بسته‌بندی برای افرایش ایمنی محصولات در زمان حمل و نقل و جابجایی، از ورق‌هایی برای نگهداری محصولات در بسته‌بندی استفاده می‌شود که ورق سینگل فیس یا…

  • ۵ فروردین ۱۴۰۳
  • 42
خواندن