کارتن سازی افرا پک

شرکت کارخانه کارتن سازی کرج کمالشهر

هر آنچه باید از کارتن تخم مرغ بدانید!

rectangular-egg-cartons-6-mockup-opened-closed
۵/۵ - (۱ امتیاز)

کارتن تخم مرغ یکی دیگر از انواع محصولات پرکاربرد در صنعت کارتن سازی است که برای بسته بندی و محافظت از تخم مرغ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با توجه به آنکه تخم مرغ از دسته مواد غذایی حساس و شکننده است، طبیعی است که برای بسته بندی آن نمی‌توان از هر نوع جعبه ای استفاده کرد. بنابراین لازم است برای محافظت و جابجایی آن از کارتنی استفاده شود که برای این محصول به صورت خاص طراحی شده باشد.

در طراحی کارتن تخم مرغ باید به برخی نکات و ویژگی‌های اصلی توجه شود تا سلامت آن را در جابجایی و نگهداری تضمین شود.

ما در این مقاله از شرکت کارتن سازی افراپک شما را با انواع کارتن تخم مرغ و ویژگی‌هایی که در حین سفارش باید به آنها توجه نمایید، آشنا خواهیم کرد.

 

کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ و ویژگیهای آن

تخم مرغ از دسته مواد غذایی پرمصرف است که ارزش بالایی در سبد خرید افراد جامعه دارد. با توجه به حساس و شکننده بودن آن، برای سالم ماندن تخم مرغ در جابجایی باید از انواع کارتن های بسته بندی تخم مرغ با دوام و استحکام بالا استفاده کرد.

بسیاری از مرغداران با درک اهمیت این موضوع برای سالم رسیدن تخم مرغ‌ها به فروشگاه از کارتنی مناسب این محصول استفاده می‌نمایند. زیرا تخم مرغ‌ها با زحمت بسیاری در مزارع مرغداری تولید و نگهداری می‌شوند.

کارتن تخم مرغ از جمله جعبه‌های پرکاربرد در صنعت بسته بندی است که اغلب برای هر تخم مرغ در این جعبه‌ها، خانه‌های جداگانه ای در نظر گرفته می‌شود تا با یکدیگر فاصله داشته باشند و در زمان جابجایی با هم برخورد نداشته باشند.

کارتن تخم مرغ از جنس مقوا و به شکل زیست تخریب پذیر در شرکت‌های کارتن سازی تولید و به عرضه می‌رسد. بنابراین علاوه بر حفظ سلامتی تخم مرغ‌ها، از ایجاد آلودگی محیطی نیز جلوگیری می‌نماید.

 

انواع کارتن تخم مرغ

قیمت کارتن تخم مرغ . انواع کارتن تخم مرغ

تخم مرغ‌ها در کارتن‌های مختلفی بسته بندی و به بازار عرضه می‌شوند. برخی از کارتن‌های مورد استفاده از مواد بازیافتی و برخی دیگر از مواد کاملا استاندارد در شرکت‌های کارتن سازی تهیه و تولید می‌شوند.

کارتن‌های استاندارد از مواد اولیه درجه یک تولید می‌شوند که در مقایسه با سایر کارتن‌های مقوایی بازیافتی، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

جعبه یا کارتن تخم مرغ با ورق کارتن ۳ لایه یا ۵ لایه تولید می‌شود که انتخاب جنس و تعدا لایه‌های ورق کارتن به نوع بسته بندی و ارسال شما بستگی دارد.

برای بسته بندی تخم مرغ‌های صادراتی بهتر است از کارتن‌ با کیفیت استفاده کنید. بهترین انتخاب برای ارسال تخم مرغ در مسافت‌های طولانی و شرایط آب و هوایی مختلف، استفاده از کارتن تخم مرغ ۵ لایه است که کیفیت و استحکام بالایی دارد.

البته لازم بذکر است در صورت ارسال تخم مرغ‌ به کشورهای دیگر باید به چاپ و طراحی بسته بندی محصولات نیز توجه نمایید.

کارتن‌های صادراتی ویژگی‌هایی متفاوت تری دارند که حتما باید به آنها توجه شود.

 

کارتن لمینتی و کارتن دایکاتی از انواع کارتن‌های با کیفیت و مستحکم هستند که گزینه مناسبی برای بسته بندی محصولات حساس و شکننده مانند تخم مرغ می‌باشند.

کارتن تخم مرغ در مواردی به شکل کارتن آماده توسط شرکت‌های کارتن سازی تولید و به فروش می‌رسد و گاهی به صورت اختصاصی متناسب با سلیقه مشتری تولید می‌شوند.

اکنون شما با توجه به اهمیت کسب و کار خود باید بسته بندی مناسب محصول خود را انتخاب نمایید. در صورت تمایل می‌توانید از تجربیات مشاوران و کارشناسان شرکت کارتن سازی کرج استفاده نمایید.

 

ویژگی‌های کارتن تخم مرغ

کارتن تخم مرغ

حمل و نقل و جابجایی تخم مرغ فرآیندی بسیار حساس و پیچیده است که نیازمند دقت و تمرکز بالا می‌باشد. به همین دلیل کیفیت کارتن تخم مرغ چند برابر کارتن ‌های مقوایی اهمیت دارد و شما به عنوان تولید کننده باید به یک سری نکات و ویژگی‌ها در هنگام تولید کارتن تخم مرغ توجه نمایید. در غیر اینصورت باید آماده خسارت‌های حاصل از آن باشید. یک کارتن تخم مرغ باید از نکات زیر برخوردار باشد.

 

  • کارتن تخم مرغ باید در برابر فشار ناشی از روی هم قرار گرفتن کارتن‌ها مقاوم باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید در برابر رطوبت محیط و تخم مرغ‌ها مقاوم باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید در برابر ضربه در حین جابجایی مقاوم باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید از مواد اولیه و متریال با کیفیت و غیر شیمیایی تولید شود.
  • کارتن تخم مرغ باید خاصیت چاپ پذیری داشته باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید قابل بازیافت باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید مناسب با شرایط محیط زیست باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید حاوی اطلاعات و علامت‌های لازم بر روی کارتن باشد.
  • کارتن تخم مرغ باید امنیت محصول را در مسافت‌های طولانی حفظ نماید.

 

قیمت کارتن تخم مرغ و عوامل موثر بر آن

hen eggs 1339 871 full scaled e1701792108985

قیمت کارتن تخم مرغ همچون سایر کارتن‌های مقوایی معلول عوامل بسیاری است که با توجه به نیاز مشتری متغیر می‌باشد.

عواملی که در ارزش گذاری کارتن تخم مرغ موثر است شامل:

  • ابعاد کارتن
  • چاپ کارتن
  • جنس ورق کارتن
  • و…

 

بدون اطلاع از عوامل ذکر شده و مشخص شدن جزئیات سفارش، نمی‌توان بر روی کارتن تخم مرغ قیمت نهایی اعلام کرد.

اگر قصد خرید کارتن تخم مرغ دارید پیشنهاد می‌شود با آگاهی از اطلاعات سفارش خود با کارشناس فروش شرکت کارتن سازی منتخب، ارتباط برقرار نموده و قیمت را جویا شوید.

طبیعی است که کارتن تخم مرغ بزرگ گرانتر از کارتن‌هایی در ابعاد کوچکتر است.

کارتن‌هایی که چاپ بر روی آنها انجام می‌شود از قیمت بالایی برخوردار هستند.

 

سخن آخر

تخم مرغ یکی از نیازهای اساسی مواد غذایی به شمار می‌رود. به هر میزان که تولید تخم مرغ پرسه‌ای راحت و آسان است برعکس، نگهداری و حفظ سلامت آن در مدت زمان طولانی دشوار است. زیرا تخم مرغ محصولی حساس و شکننده است که برای حمل و نقل آن باید تدابیر لازم را اندیشید.

بدین منظور لازم است برای بسته بندی آن از کارتن بسته بندی مناسب استفاده نمایید تا کمترین آسیب به محصولتان وارد شود.

کارتن لمینتی و کارتن دایکاتی از کارتن‌های با کیفیت هستند که می‌توانید با اطمینان خاطر از آنها برای بسته بندی استفاده نمایید.

 

شرکت کارتن سازی کرج کمالشهر تولید کننده انواع کارتن مقوایی در ابعاد متفاوت، با بروزترین تجهیزات می‌باشد که با بکارگیری نیروی جوان و متخصص توانسته است سطح کیفی محصولات خود را افزایش دهد و نیاز مشتریان را به خوبی بر آورده سازد.

 

در این نوشته تمامی نکات لازم در رابطه با کارتن تخم مرغ، انواع کارتن تخم مرغ و همچنین ویژگی‌های آن را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم پس از مطالعه مطالب بتوانید کارتن بسته بندی مناسب محصول خود را انتخاب نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوال و یا ثبت سفارش کارتن می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با مشاوران و کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

برچسب‌ها:

مطالب مشابه

تولید کارتن کفش در کارتن سازی کرج

هر آنچه باید از کارتن کفش بدانید!

پیشرفت صنعت کارتن و بسته بندی  باعث تولید بسته بندی‌های متنوع برای محصولات گوناگون شده است. کارتن کفش یکی از انواع کارتن‌های بسته بندی است که با توجه به نوع…

  • ۲۲ دی ۱۴۰۲
  • 41
خواندن
کارتن و انواع آن

کارتن چیست و انواع آن کدامند؟

در این بخش از وبلاگ کارتن سازی افرا پک، به معرفی اجمالی کارتن، انواع کارتن و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم.   امروزه یکی از ارکان مهم صنعت بسته‌بندی، کارتن مقوایی است…

  • ۱ مرداد ۱۴۰۲
  • 278
خواندن
cartoon plast e1699875208688

کارتن پلاست چیست مزایا و کاربرد آن کدام اند؟

در این بخش از وبلاگ شرکت کارتن سازی افراپک به معرفی یکی از انواع کارتن‌های مهم و پرکاربرد به نام کارتن پلاست خواهیم پرداخت. کارتن پلاست ورقی سبک و مستحکم…

  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲
  • 244
خواندن
کارتن ضد آب چیست؟

هر آنچه باید از کارتن ضد آب بدانید!

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش بازار خرید و فروش تولیدکنندگان بسیاری از محصولات خود را به شهر یا کشورهای دیگر ارسال می‌نمایند که لازمه این امر، داشتن بسته بندی…

  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳
  • 24
خواندن